Træning uge 16

Delmål for ugen:
Jeg har stadig ikke lyst til at cykle, så jeg lader den stadig stå indtil jeg virkelig føler for at komme ud på den igen. Jeg har et løb søndag, men jeg har besluttet at løbe hver anden dag alligevel, men holde lidt igen på hastighed om fredagen.

Mandag:
Jeg løb byruten på 30:12 med 12.4 km/t ved 156 bpm. Jeg løb i mine nye sko og startede ret hårdt ud, det resulterede i mega smerter i skinneben og læg så jeg måtte sætte hastigheden ned det sidste stykke. Jeg tror ikke helt min læg var klar efter lørdagens løb.

Om aftenen svømmede jeg 2 x 250m interval med padler og 1 x 500m på tid. Jeg nåede 500m på 9:25 som er årets hurtigste tid 🙂

Tirsdag:
Ingen træning. Jeg var dog ude at kigge på mountainbike som jeg regner med at købe 🙂 På den måde kan jeg få lavet lidt cykeltræning når vejret ikke er til en tur på raceren.

Onsdag:
Jeg løb byruten i mine gamle sko på 29:39 med 13.0 km/t ved 159 bpm. Jeg havde ingen smerter i skinnebenene denne gang, men jeg holdte alligevel igen på mit interval langs Annebergstien.

Torsdag:
Ingen træning

Fredag:
Jeg havde lige hentet min nye mountainbike, så den måtte jeg bare ud at have en tur på. Jeg cyklede en tur med fuld skrald på i omkring 45 min. Det var fedt!

Lørdag:
Jeg kørte ud til Kongshøj og kørte to rundter på ruten. Første runde klarede jeg på 29:10 og anden runde på 29:12. Det var mega fedt, men jeg var max presset i arme og ryg.

Søndag:
Svenstrupløbet